ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ببخشید که دیر شد...

سلام خوشملا خوبین چه خبرا : 

 

من یاسیم می دونم که خیلی دیر کردم.اخه ما دیگه امتحانات نوبتمون از هفته دیگه شروی  

 

میشه . تازه بین اونا امتحان شاهد و علمی هم داریم .پس بهمون حق بدین که دیر به دیر اپ  

 

می  کنیم الان هم برای مدت کوتاهی اومدم و عکسی از خودم ندارم ولی این عکسا رو از وب  

 

 ساریناز جون اوردم: 

 

یوزارسیفه همون مصطفی زمانی (خیلی خوشگله ولی به پای محسن نمی رسه 

 

 

جالب بود نه. 

اینم سیاوشه تو حس پنهان 

 

موهاشو فرق کج باز کرده !

 

خوب اینم محسن که دل هممون خیلی براش تنگیده: 

 

 

          رفتی اما تو بدون یکی همیشه یادته !

                                    یکی تموم زندگیش دیدن روی ماهته !

 

اینم کیوان جونه : 

 

 

 

اینم محسن و من مطمئنم که همتون دیدیدش ولی برای اونایی که ندیدنش: 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

 

 

 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir 

 

 وای دلم برای محسن تنگیده

قربون همتون یاسی 

 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
آمنه / Ameneh جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.zharfaa.mihanblog.com

سلام دوست عزیز :
وبلاگ خوبی داری !
استفاده کردم .
جمعه خوبی داشته باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد